Nu är det klart, jag kom med!

Officiellt nu! Jag kom med, med på chefsutbildningen! Jihoo! Jag har verkligen kämpat och gjorde mitt bästa. Det gav resultat och jag kom med. Fy fan vad bra jag är! 40 sökande på 10 platser. Jag var en av de 10 lyckliga och ja, jag är lycklig! Om ett halvår är jag chefsklar och det känns ju helt fantastiskt!

Nu har brighta Karoline gjort en del uträkningar:
6 dagar kvar till Julafton
7 dagar kvar till Juldagen, tds stora partaj och jag ska träffa tds barn för första gången
13 dagar kvar till Nyårsafton
13 arbetsdagar kvar tills vi åker till Thailand
27 dagar (totalt) kvar tills vi åker till Thailand

Härliga tider!

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0