Jävla hjärna

Jag kan inte sätta fingret på vad det är men något är fel. Det var en bra kväll igår men den slutade sådär. Jag älskar td och borde vara glad och lycklig men det är ändå något som inte funkar inom mig. Sorgen tar någonstans över och det är så förbannat jobbigt. Fan, min hjärna kan inte vara som den ska.. Jag tänker på tok för mycket. Är det verkligen så bra med td som jag intalar mig själv att det är? När jag är med honom känns det superbra men sedan sätter tankarna igång när jag inte är med honom. Skitjobbigt!


Julbord här på jobbet. Alltid kanonbra mat när vi har julbord men är det inte liiiiite tidigt? Hallå, det är bara den 11 december liksom..

Ska försöka hinna lägga ut några bilder från festen i fredags, men det får jag göra när jag kommer hem. Nu ska jag analysera jobbstuffs!

Puss

Ps. Det ska nämnas att jag saknar Sabina, jag gör verkligen det! Min lilla syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0