Bäbisbajs, inte min grej alls..

Huh, har precis kommit hem efter en svettig dag på jobbet. Fi for säädan! Vi har haft julsamling idag och då får alla ta med sina ungar. Vilket hallå det blir när det är en massa barn med i bilden.. Gorm och skrik, tjo och tjimm. En sak är iaf mer säker och det är att jag ännu mindre vill ha barn. Hela dagen har man hört på barnröster, barnskrik, det har luktat bäbisbajs på hela kontoret och man har säkerligen trampat i en och annan spya. Puha! Hade iaf huvudvärk dagen igenom.

Nu sitter jag här på mina nya köksstolar, dricker rödvin och msn:ar. Väntar på att td ska komma. Vi ska ha singstarafton idag. Haha! Fasiken vad skoj det ska bli. Vi har ju alltid fantastiskt skoj när vi ses. Känns så bra nu vill jag understryka.
Kiso is happy.

Nej, nu ska jag vila lite, sen dona lite för sen kommer kärleken.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0