Vem är jag?

Vem är Karoline?
Är jag en tråkig eller rolig tjej? Är jag en lugn eller galen donna? Är jag en ful eller söt girl? Är jag upptagen eller singel? Har jag taskig smak eller bra smak? Är jag en bra vän eller en dålig vän? Är jag intressant eller ointressant?

Så många frågor som susar i kupan ibland..

bzzzbzzzzbzzzzz



Man vill ju hela tiden vara bäst och man tävlar hela tiden med sig själv. Bra eller dåligt? Beror väl på hur man ser det. Frågan om jag är singel eller upptagen kan jag inte svara på samtidigt som jag någonstans kan det. Tror jag. Så rörigt, ja ni hör själva! td och jag träffas, träffas inte, träffas, träffas inte. Ni har säkert följt såpan om oss..!? Vi träffar inga andra, vi tycker sjukt mycket om varann men det är inte så att vi är tillsammans. Saknaden är stor när vi är ifrån varann och vi älskar att vara tillsammans! Jag vet att vi inte har någon framtid ihop. Han är så mycket äldre och jag så mycket yngre. Men jag vill ändå inte ha barn så det spelar egentligen ingen roll. Jag vill bara vara med en stabil, trygg, rolig man! Samtidigt vet jag inte vad jag vill när det gäller mig-och-det-komplicerade-td-"förhållandet". Just nu trivs jag nog som det är men jag ljuger om jag säger att jag aldrig tänker på hur det skulle varit om vi planerade en framtid ihop. Det skulle nog bli jävligt galet, kul, komplicerat, härligt, frustrerande, fightigt, kärleksfullt, hetsigt och underbart. Bra kombo? Kanske!

Saknar lillebror och Alice så mycket att det gör ont i mig. Det är väl därför jag är så känslig just nu. Saknaden är alltid lika stor men ibland bara måste man skriva ner hur man känner och hur man tänker. Jag förstår fortfarande inte hur allt kunde hända. Jag kan bara inte fatta att dem är borta. Jag vill förstå men ändå inte. Det värker i mig, så stor är saknaden!
♥ Älskar er ♥

Nu ska jag kolla Idol och sen sussilussa. Ska upp tidigt imorgon och måste hålla tiden då min fina, söta, vackra Veronica ska åka med mig till jobbet! Love love!


Idoljuryn 2008 är en miljon gånger bättre än juryn som varit tidigare år.
Dessa (Anders Bagge, Laila Bagge och Andreas Carlsson) kompletterar
varandra så bra! Anders är min favorit, han är så söt och han har en sån
sjuk pondus samtidigt som han är ödmjuk. Laila är vacker som få och
Andreas bara är! Coolt gäng om ni frågar mig!

På återseende - natti

Kommentarer
Postat av: binis

älska dig kaaallooooo (: vi ses seeeen.. <3

2008-09-30 @ 14:45:09
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0