Underbara afton

Det var just jämt vad jag fick, en underbar kväll! Alltid lika trevligt när Binis är här och hälsar på. Det blev först Toppis och sedan Maria Wern - främmande fågel. Båda programmen var superbra och jag som är fan av Anna Jansson tyckte att Främmande fågel var kanon! Rekommenderar er att kolla på denna miniserie!

Klockan är nu mycket och jag borde somnat för längesedan men ikke. Nej nej för när Sabina gått knåpade jag ihop lite hemmapediky, sedan tog jag en lång varm dusch med shaving. Sedan donade jag med håret och SÅ KLART med mitt munsår. Nu luktar jag nog gott igen och kan med gott samvete krypa ner mellan mina svart/vit-blommiga IKEA-påslakan och inta min skönhetssömn. Underbart! Underbar afton helt enkelt!

hejochhåjobbapå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0