Shit..

..jag somnade! Det blev alltså inte en kväll som jag tänkt mig. Nej nej, jag satt här i min ensamhet och tittade på Eurovision Dance Contest. Danny represtenterade Sverige tillsammans med sin gamla let's dance-partner Jeanette. Dem var första paret ut och gjorde sådär bra ifrån sig (enl mig). Annars har jag bara internetat ikväll.. Kul liv. Har även svarat på nåt sms från TD. Åh idag är en riktig sån ångestlördag.. Är inte ens trött eftersom jag fick mig några timmars sömn förut. Dvs Kisolajnen är nu pigg som en lärka. Ligger nu i sängen och lyssnar till alla ljuden som hör till en lördag klockan 00.09. Bussar som dundrar förbi, utryckningsfordonens tutande och grannarnas musik på hög volym.

Saknar mammi, tänker oerhört mycket på henne. Vill bara att hon ska flytta hem nu! Eller allra helst igår! Tack gode gud att det finns telefoner och msn!

Ohoh, har en massa saker jag borde göra. På måndag tar vi in 13 stycken nya ungdomar på brandkåren så jag borde förbereda en massa inför det. En powerpoint-presentation, PUL-papper och en regel-lista. Orka! Jag borde även vika/hänga in min tvätt som legat i IKEA-kassen en vecka snart... Puh! Jaja, det är en dag imorgon också. Söndag till råga på allt och jag som avskyr söndagar. Jeje, hoppas iaf på brunch med Sabina imorgon om hon inte är allt för bakis.

Är det någon som har ett bra förslag på vad jag ska köpa för kamera? Den ska vara liten, snygg och lättskött. Jag förstår att M och Sabinis börjar bli trötta på att heeela tiden dela filer med mig på msn. Grejen är den att jag måste ha en kamera nu. Det finns ju så mycket jag vill fota och visa för er.. Å jag lovar att jag kommer bli bästa kompis med kameran, den kommer utan tvekan få följa med mig überalles...

Sov/måsågottpusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0