Sexgalning...

Vem? Jag? Nähä?
Eller är jag det? Kanske... Fast det kan ni ju skita i egentligen... Åh, är på halvtaskigt humör. Har haft min fucking jävla hosta i 4 veckor nu. Tänk om det är lunginflammation? Min chef hade exakt samma skit och det var lunginflammation. Jeje, jag får väl gå till fabjo dåktåjn, lika bra!

Har haft 2 fantastiska dagar i övrigt med td. Trots att det varit söndag och måndag så har det känts helt hundra jeedebra! :) Å igår hade jag en ensam kväll med min Jennie, min fina älskade Jennie och hennes söta bäbis!  Hon bjussade på världens godaste mat och sällskap, sedan naglade vi. Åh vad jag älskar henne, världens vackraste tjej! När jag kom hem sen så behövde jag inte vara ensam länge. Känns jättebra mellan oss igen. Skönt. Å jag som inte är förhållandetypen... Vad betyder detta? Haha!

Förresten känner jag mig som en ********! Ganska ugly och lite halvslemmig med min hosta... Blähä! Men det är ju tur att någon tycker om mig ändå... :)

Märker att jag inte satt på min skrivarkran riktigt.. Har inte så mycket att skriva egentligen. Bara en massa skit som vanligt. Grejen är bara den att jag älskar att skriva med INTE idag... Det funkar bara inte...

Såhejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0