Om man nu saknar redan...

...hur fan ska då en hel vecka gå? Om jag inte klarar en vecka, hur ska jag då klara den närmsta tiden om han försvinner från mitt liv? Jag kommer ju att deppa ihjäl mig.. Kanske, eller nåt, vi får väl se..!

Kollar Top Model nu, tänk om man hade varit så förbannat, sjukt, underbart dramatiskt snygg.. Hur kul hade inte det varit? Jag hade nöjt mig med att vara lite snygg, bara lite, lite, lite! I vilket fall som helst är ju T.M himlans bra! Snygga kläder, snygga girls, snygga outfits, snygga bilder, intriger och så Tyra Banks så klart! Tyra är så förbannat snygg! Tänk att få vara en mix av Heidi, Gisele och Tyra... Hade livet varit roligare då? :)

Snart dax för ett talk med min fiiiiiiina Sabiiiiiina och sen ska jag ta mig in i duschen, det behövs..!

hångelutankrångel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0