Nya naglar - ny Kiso

Åh så naaaaajs det är med "nya" naglar. Har varit hos lovely (min lovely) Jennie och fixat mina nails idag. Det blev lika bra som vanligt. Känns superduperjättebra måste jag säga. Jag känner mig alltid som en ny människa när Jennie donat!

Har haft en helt ok dag idag. Utvecklingssamtal med chefen gick kanonbra. Mötet med SupSup gick kalas, vi har påbörjat vårt arbetsschema så vi får lite koll på vad vi ska göra och när.

Sedan har jag handlat jättemycket nya kläder:
[] Lila linne med spets
[] Naturvitt linne med spets
[] Svart linne med spets
[] Brunt linne med spets
[] Brun/natur kofta
[] Grön kofta
[] Naturvit kofta med bruna träknappar
[] Lila byxor
[] Lila halsduk
[] Lila mössa
[] Grönt armband
[] Två svarta linnen

Måste förresten berätta för er om dagens galnaste Kiso-grej!
Jag har (hade) ett halsband som jag för första gången använde idag. Ett jättecoolt stort trähalsband. När jag, M och N skulle in på Väla på lunchen skulle jag visa dem ett riktigt sånt Rasmus-på-luffen-hopp. Ni vet ett sånt där man hoppar och slår klackarna mot varandra. Det hoppet slutade i katastrof. Halsbandet bara exploderade och det flög träkulor kors och tvärs, åt alla håll och kanter. Det var jättesorgligt, jag gillade halsbandet jättemycket och det var faktiskt ändå ganska dyrt för att vara ett halsband gjort av trä! Alla bara började springa runt och jaga kulor. Haha! Galet!

Hmm, fick samtal av td innan. Han ville umgås med mig imorgon efter att han varit ute och käkat med sina anställda. Jag ska då hämta dem i grannstaden. Frågan är om han verkligen vågar låta mig hämta han och hans kollegor..? Det är ju fortfarande lite jobbigt att jag är så mycket yngre. Jaja, vi får väl se!

Nu ska jag gråta över att här aldrig är nån tvättid ledig när man väl behöver det. Jobbigt!

kramochkysspolackochryss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0