Min Sabina..

..är vackrast på denna jord. Det var så kul att få umgås med henne idag. Först brunch på tivvan (som ni redan vet) och sedan strosade vi rundor på stan. Det har ju varit underbart väder här idag. Riktigt varmt och skönt! Kanske var alla vi såg med linnen lite överdrivna. Så varmt var det ju inte i alla fall. I vilket fall som helst så fick jag bestämt mig för vilket löshår jag ska slå till på. Det kommer att bli skiiitsnyggt! :)

Sedan åkte vi hem till mig och degade. Har skrattat en massa idag och det är ju skönt! Finns det nåt bättre än att skratta? (Kanske att ha sex... Haha). Td har hört av sig mucho idag, nykter och fin.. :) Fick dock reda på att han inte kommer hem förrän på torsdag, jag som trodde onsdag. Fy fan, han ska vara ifrån mig en dag till.. Fy farao! Hoppas dock att han kan va min på fredag. Sen på lördag ska jag och Mackan till Yvette och Patrik och td ska på fest på annat håll..

Nu ska jag minsjäl dricka vin och kolla Svensson Svennson. Heja Gustav och Allan Svensson. Me LIKE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0