Mardrömmar suger

Kan inte släppa tanken på den mardröm jag hade inatt. Td måste trott att vi var mordhotade eller nåt när jag flaxade runt. Faktum är att det var en galning som var ute efter mig och några andra så jag kan nog tänka mig hur jag galopperat med benen i sängen. Usch vad hemskt det var, hela drömmen var som ett spel, nästan som på film. Stackars td, min fina td!
Nog lika bra att han har kiso-fritt idag, kan inte tänka mig att han fått många timmars sömn. Elaka jag!

Att td har kiso-fritt innebär att kiso har td-fritt. Då kan man vara hur ful man vill och göra precis vad man vill. Vill man prutta kan man göra det. Vill man pilla näsa eller navel kan man göra det. Vill man filtrera spott mellan tänderna kan man göra det. Vill man gå på händer naken kan man göra det. Vill man skråla till Brandsta kan man göra det osv. Jag kan tom få kolla vilket program jag vill utan att rätta mig efter någon. Fast jag måste tillägga att han är ganska snäll för jag får oftast bestämma vad vi ska se. :)

Egentligen borde jag gå ner och köpa mig en dosa snus, eller så slutar jag? Snacka om att jag är L-A-Z-Y!

Ska i alla fall slå en pling till mammi innan Top Model börjar. Varför har ingen påpekat att det är Toppis idag?
Sen ska jag läsa igenom papperna jag fick av mäklaren gällande lägenheten jag kollade på idag. Den var jättefin men där var alldeles för lite förvaring..

Ååh shit, där höll det fan på att gå utför. Det plingade på dörren inte en gång utan flera. Jag trodde jag skulle få en hjärtattack. Herregud. Sen är jag ju så jävla feg att jag inte vågar öppna. Har inget kikhål heller.. Vad rädd jag blev och jag har fortfarande en puls på 400.

Jaja, whatever.. Nu ska ni iaf få se på bilder från lägenheten. Vad tycks?


Jag är kär i de nyframtagna bjälkarna


IKEA-kök - APPLÅD/AVSIKT med ATTEST handtag. Snyggt och stilrent!

Såååååå KISO såååååå!


pusspusspusspuss


Kommentarer
Postat av: binis

När ska du slå till då ? så vi kan ha fest och JAG kan laga mat ;P

2008-09-30 @ 14:43:53
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0