Hjälp mig...

...med vad tusan man ger i present till en man som är drygt 50 år? Det ska vara något bra, hjärtfullt och lite skoj - glimten i ögat liksom. Jag tycker väldigt mycket om honom men det får inte verka för kärleksfullt.. ;) Det ska vara spännande, kanske lite kryptiskt.. Haha, fan vad flummigt.. Men kan ni inte vara så söta och tänka till, ge mig sedan förslag genom att kommentera nedan. Kanske ska jag ge honom ett kinderägg..

Fortfarande har han inte hört av sig så kanske ska jag strunta i presenten... Kanske träffar han någon annan där nere på semestern? Vad vet jag..? Jag vill inte tro det men jag kan ju inte veta.. Hela situationen är så weird och jag vill bara att han ska komma hem.. Komma hem NU! Nu Nu Nu!

Funderade en kort stund på om jag ska åka till Karlstad i helgen och hälsa på mammi... Men jag hoppar nog över det. Jag behöver en lugn och stilla helg i min ensamhet. Det var längesedan jag hade en sådan helg.. Film, god mat och bara ha det lugnt och skönt!

Haha, vad scary.. Nu fick jag dagens första sms från honom: "ville bara säga puss". Hmm, okej! Hur ska jag tolka det klockan 23.46? Han är nog allt bra packad.. Men jag får väl vara glad för det lilla, antar jag.. Jag förstår egentligen ingenting.. Ena sekunden är allt superduperjättebra, andra sekunden är det askalasskitdåligt.. Men iofs, så funkar mitt liv så det är verkligen bara att gilla läget!

Helgens planer:
Lörd: brunch med Sabinis
Sönd: tvätta
Kul... :)

Nehej, åter till SATC.. Carrie och Mr Big återförenades ju precis...
...i Paris! Romantikens stad... Har jag hört...

kramochpussbilbåttågochbuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0