Fanimej för trött för mitt eget bästa!

Japp, det är just det jag är. När jag kom hem från 8 timmars slit höll jag fan på att somna framför mina grytor och kastruller. Ååh vilken jobbig feeling. Det kändes som att både armar och ben sov, det kliade tamejfan inuti hela kroppen. Jag som hade en massa jag skulle göra ikväll och nu skulle jag gjort pedikyr, rakat benen och andra sådana myspyssaker men jag orkar verkligen inte. Jag typ inte gjort något vettigt på hela helgen, enbart slappat och funnits. Ändå är jag trött. Är inte det märkligt?

När kommer dagens första td-sms? Än har det inte kommit och klockan är 21:18. Är det nu han glömt mig kanske? Jag som planerat hela vår fredagkväll.. Igår ringde han ju och sa:
 -Heeej, vi ska ses på fredag va?
Jag: -Ja, så är det bestämt
Han: Meeeh, kan jag inte få träffa dig på torsdag också? Jag kan inte hålla mig tills fredag. Saknar ju dig!

Ovanpå allt har jag ont i läppen. Känns som att jag kommer få ett köttigt munsår. Det sticker, svider och bultar. Imorgon blir det apotekbesök på jakt efter Anti eller Vectavir. Frågan är vad som är bäst? På torsdag måste jag nämligen (förhoppningsvis) vara hångelvänlig igen.. Haha!

Nej en liten glimt på Från Koja till Slott nu och sen bädden.. Tror jag!

pussochkram

Imorgon/onsdag blir det TM med Binis. Kolla in snygga Tyra!!

Snygg tjej, snygg frilla, snygg klänning, snygga skor men mindre snyggt
skärp. Hon skulle kört på benvitt/mörkbrunt/puderrosa skärp..
Men allt klär ju en skönhet så va fan...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0