Ensam igen...

...men ändå inte! Td kom förbi för att bara säga att han tycker om mig, hålla mig sällskap när jag åt pasta, samt gosa lite. Han fick också den stora chansen att ta hand om mig i tvättstugan, jag har fortfarande problem att gå ner i källare själv sedan K försvann ifrån mig! Tack gode gud att du är så snäll Td! :) Alltså vi kom fram till att jag är en riktig analytiker, både bra och dåligt. Mest dåligt just nu tror jag! Jag tänker alldeles för mycket.. Vad händer, vad kommer hända? Hur blev det så här och vad är det mellan oss? Jag vet att du tycker att det är jobbigt med vår åldersskillnad, men vad spelar det för roll egentligen så länge man tycker om varann och är på samma våglängd? Samtidigt kan jag förstå dig för folk tycker och tänker så jävla mycket hela tiden. Jag bryr mig inte ett skit men samtidigt kan jag bli ledsen ibland. Jag försöker att inte visa det eftersom jag vill och försöker vara stark. Man kan ju inte hjälpa att man tycker om någon. Någonstans tror jag att det är allas negativa tankar som fick det att bli som det blev när vi hade vår break-up-week! Fy fan vad dåligt jag mådde när vi inte hördes eller sågs på en vecka. Jag trodde aldrig att vi skulle ses igen. Men det gjorde vi som tur är! Det jobbiga är bara att du ska utomlands med grabbsen, men det fixar sig. Jag hoppas iaf att du får en fantastisk vecka! Min fina, fina, fina Td!

Nuskakarolinensovaochtrömmaomunderbaratd...!
kram&pusshalsfluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0