En fantastisk tjejkväll i Tyringe

Kan det bli bättre än en kväll med endast en massa tjejer, god mat och dricka, musik och dans? Jag körde dock så det blev bara pepsi max för min del. N hade gjort fantastiskt god mat och stämningen var på topp. Vi dansade massor och ja, det var verkligen jättekul! Jag blev bara såååå förbannat varm och kände mig som ett jävla sunk. Jag sprang och öppnade altandörren hela tiden.. :) Pga mina äckelkänslot av mig själv så var jag inte alls sugen på att gå ut, synd att det blev så för jag såg verkligen fram emot att partaja i en annan stad än Helsingborg. Jaja, an other time..

Nu tvättas det kläder för fulla muggar. Ska också ge mig på en sväng med dammsugaren. Sedan ska jag och Bajna åka till Maxi och shoppa loss. Jag och td ska äta tacos och kolla film idag. Myspys! Är det nåt bra på tv ikväll tro?
Bourne Identity och Coyote Ugly. Jag gissar att jag får lägga mig och acceptera Bourne Identity, kan inte tänka mig att td är så sugen på Coyote.. Bara det att det inte var sååå längesen jag såg B.I med MN. Jao jao, vi får väl se!

Tvättstugan next...!

Tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0