Är han ett skämt?

Eller hur fan ska jag tolka allt? Snälla hjälp mig någon, berätta för mig hur jag ska tolka det han säger/skriver till mig.

Har haft ytterligare en långtråkig kväll. Här ska ni få höra vad Kiso ägnat sin tid åt:
* Dricka vin
* Äta tacorester
* Kolla på nån jäkla friluftsteater på SVT (okej då jag är Robert Gustavsson-lover), den hette Lånta fjädrar och jag skrattade faktiskt en hel del.. Andra kändisar som var med är Suzanne Reuter, Peter Dalle och Ewa Roos.
* Sms:at med td
* Duschat
*Spelat tetris - detta spel har jag blivit helt jävla beroende av...

Kul liv... Eller? :)



Lånta Fjädrar
Robert Gustavsson - Suzanne Reuter - Peter Dalle


Nu ska Linda ringa sen ska jag sussilussa!
Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0