Mera mera mera..

Jag har blivit besatt av detta, bara att konstatera!

Favorit...
Färg:
svart, vit och brun. Så kul är jag! Svart och vit är nog återkommande, men annars byter jag nog ut mina favoritfärger beroende på mode, årstid och humör.
Plats: stranden, helst utomlands. Varför inte Thailand. Annars älskar jag att vara i sängen. Haha!
Drog: halsband, armband, sjalar, mössor, jackor, ringar och väskor. Har massor, för mycket!
Sport: tittar hellre än utövar men jag gillar att kolla fotboll, hästhoppning och handboll.
Årstid: sommar, definitivt, utan att tveka.
Film: Beck, Wallander och Efter bröllopet är bra. Det finns 1000 andra bra filmer men jag kom inte på några andra.
Djur: Elefant, häst och hund.
Serie: Top model, Idol, Desperate Housewifes, Prison Break och Roomservice.

Brukar du...
Titta på dig själv i spegeln? Eh ja, jag är en riktig spegelapa, nog därför jag alltid kommer försent var jag än ska.
Gnälla? Mm, det händer väl, ibland lite för mycket. Haha!
Skrika? Nope. Bara om jag blir riktigt förbannad.
Sova? Jo, det händer väl. Faktum är att jag älskar att sova. Hatar i alla fall att gå upp tidigt!
Drömma mardrömmar? Jo av någon anledning har det varit lite mycket marisar på sista tiden. :(
Försöka vara annorlunda? Jag behöver inte försöka, jag ÄR annorlunda. Haha!
Klä dig i svart? Allt som oftast. Jag hottar upp det svarta med något galet färgglatt smycke.

När...
Åt du senast? på jobbet vid 12-tiden.
Läste du en bok senast? Jag vill helst inte prata om detta då jag har sjuklig ångest för att jag inte läst en bok sedan i somras. Innan dess var jag besatt av att läsa. Därför känns det tungt nu så jag måste skärpa mig.. MÅSTE!
Var du på en konsert senast? Det var nog Helsingborgsfestivalen i somras. Heja Brandsta. Haha!
Köpte du nåt senast? Sallad innan idag. Spännande va? :)

Välj...
Katt eller hund? Definitivt hund. I love dogs!
Vitt eller svart? Kan inte välja, kan verkligen ikke. Är kär i båda.
Varmt eller kallt? Beror på...
Vatten eller land? Beror också på...
Musik eller tystnad? Musica tror jag att jag måste svara!
Leva eller dö? Leva.
Tjejer eller killar? Boys boys boys!

Övrigt...
Vad är du mest rädd för? Vad som komma skall, grodor, katter och fötter.
Var vill du gifta dig? På en vit strand i något exotiskt land. Men festen ska bannemej hållas här hemma! :)
Varit kär? Hmm, kanske.
Kör du bil? Självklart, I love it. Älskar att bara ta bilen och köra någonstans även om det tyvärr inte blir så ofta.
Har du jobb? Jajemen! Känns som att jag har två ibland.
Gillar du att ha folk omkring dig? Jepp, me like!
Är du ensam nu? Ja, tyvärr!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0