Kunde bara inte låta bli..

..skit i att läsa om ni inte pallar :)

Ta närmsta bok, slå upp sidan 18 , rad 4, vad står där? Jag har för tusan ingen bok i närheten för den har jag råkat sparka in under sängen. Ska ta skohornet imorgon för att lirka ut den. :)
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Sladdar, sladdar och sladdar. Sladdar till datorn überalles.
Vad var det senaste du såg på tv? Det var nog Wallander - Blodsband igår med td. Dock var det på dvd. Duger det?
Utan att se efter, gissa vad klockan är. Hm, bör vara 23:10? (Den var 23:24 och jag borde sova).
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Tv:n men fråga mig inte vad det är för program. Jag sällskapar mest med televisionen. Det är så tyst här annars och det skrämmer mig.
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Jag var utomhus för ca 3 timmar sedan och tjoade&tjimmade på el firebrigado! Jag sprang mest runt och bossade, hejade och pushade. That's my job. :)
Vad har du på dig? Inte mycket, en oversized svart tröja och undies. Snart sovetajm ju!
När skrattade du senast? Jag skrattar mest hela tiden och idag har jag skrattat sjukligt mycket på brandkåren.
Vad finns på väggarna i det rum du befinner dig i just nu? Inte så mycket faktiskt.. Ganska tomt insåg jag!
Har du sett något konstigt på sistone? Det har jag med all säkerhet. Jag tycker det dyker upp konstigheter hela tiden.
Om du blev multimiljonär vad skulle du köpa? En egen brandkår med en massa läckra grabbs, en resa till alla mina ungdomar på brandkåren, ett hus i Thailand, en fin lägenhet, en massa kläder och en sprillans ny bil. Sedan skulle jag ge min familj en massa pengar och jag skulle skänka sjukt mycket pengar till välgörenhet!
Om du kunde förändra något i världen utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Att min lillebror och min hund kom tillbaka till mig. Tillbaka till jorden för jag saknar dem så mycket att det gör ont i hela mig.
Tycker du om att dansa? Jag älskar det, jag gör verkligen det. Dansar överallt och när som helst! I just love it!
Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? Absolut, bara det är varmt och exotiskt.
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? GUD? Jag vill BARA träffa K&A! Jag vet att dem möter mig när jag nått fram till andra sidan. Jag känner det på mig. Jag kommer att bli så välkomnad och jag kan riktigt längta efter den första K-kramen och den första A-pussen! Mina älsklingar, för er dröjer det inte länge förrän jag kommer. Blunda och sedan står jag framför er i nästa sekund. Uh! Nu kommer jag gråta mig till sömns ännu en natt! Saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0