Jobbah jobbah jobbah

Det är det jag gör just nu. Gör något som heter Supply report och jag har roligare arbetsuppgifter än så vill jag lova. Har precis käkat lunch med Mattias på Robbans. Det blev en pastasallad med kyckling idag. Det var så gott att jag varmt kan rekommendera er att prova! Ta dressingen med soltorkade tomater vettja!

Sedan gick jag en liten sväng på väla för att se om jag kunde hitta ett par nya stövlar. Vill ha ett par bruna ridstövlar, gärna ljusbruna. Är det någon som kan rekommendera mig några? I vilket fall som helst ska jag ta och köpa mig ett par Ugg-stövlar bara för att jag inte ska frysa om fötterna i vinter. Dock är det inget jag tänker använda på jobbet tror jag. Ja, vi får väl se hur det blir med den saken.

Nu ska jag fortsätta jobba vet ni! Hörs senare.

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0