Vilken härlig dag...

...nana na na, nana na na, na na na...
Ja shit vilka bra dagar det varit, även om det som vanligt stressats som in i... Jag och mammi hade en helt underbar kväll hemms hos Binis i torsdags! Sen igår var jag hemma hos min Jennie, hennes Jim och barnen. Ååh så mysigt det var. Vi grillade och hade oss. Smarrigt kött med potatiskroketter och sallad. Mycket snack och det var så skönt att bara FÅ lov att vara, bara få sitta och NJUTA! Ojojoj!

Idag har jag och sweety M, samt A-S varit på beachen..! Underbara stranden, som jag längtat! Det var ett kärt återseende! Det var varmt, skönt och solen stod högt på himlen. Dock skönt att det fläktade! Något havsdopp blev det dock inte tal om, brrr! Kallt!

Nu ska det läsas ett tag och sen får vi la se vad som händer. Hör du av dig Nnn?

De senaste veckorna har jag tänkt mycket på S, jag hängde mycket med honom vid den här tiden förra året.. Buah!

Hadetsåbra!
hejhej.

image80
 BOKEN

Kommentarer
Postat av: karro

planer för helgen? =D

2008-05-10 @ 16:07:31
URL: http://thegirlbehind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0