Ny adress!

Juhupp, då ska man flytta. Lite ångest är det allt! Kommer ju sakna min sweetiga lilla lägenhet! Men jag fick känslan av att jag verkligen kommer att trivas i min nya lägenhet! Pålsjögatan it is! Flashigt! :) Lite nya färger på väggarna, kaklet och skåpsluckorna, nytt golv och lite nya möbler. Sen jeevlar är det Kiso's House! :P Myspys takvåning med 2 rok, en söt liten balkong och en massa snedtak.. Me like..! Jihoo! :)

Snart dax för mig och mammis att åka till Sabina och hennes familj. Ska bli sååå kul att träffa alla även om jag är så trött så att det känns som att jag skulle kunna somna på studs. Deeet vaaankas Taaaacos... Favourite of Karoline! :) Ok, jag är inte så trött att jag inte orkar käka, sitta på altanen vid poolen och vara lite trevlig.. Härlich!

Var kom doften ifrån?
Luktar N..!?
Skumt.

Vad vill jag mer tala om? Inget tror jag, iaf inget mer än att jag äääälskar solen! 

image79  -S-A-B-I-N-A-!-

Ciao.

Kommentarer
Postat av: binis

hade du ingen finare bild på mig ;P ? hehe..

2008-05-08 @ 22:52:53
URL: http://binis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0