Mysig kväll trots allt!

Ja det var vad jag och Frida kväll. Man får försöka att göra det bästa av situationen. Jag försöker le och skratta, det är väl då jag är som bäst sägs det. Det är fanimej inte lätt men jag försöker i alla fall. Det var mysigt med en restaurangkväll i min älskade Fridas sällskap! Cantina blev det och en massa texmex mat.. Smarry! Jag behövde sällskap, jag behövde rensa huvudet, sitta ner och bara få ta det lugnt. Jobbet är stressande just nu och saker och ting blir inte lättare när man sörjer, det värker ju i hela jävla kroppen. Har så svårt att koncentrera mig. Jag gör så gott jag kan och är glad att jag överhuvudtaget orkar stå på mina ben.. Buaah! Livet är så orättvist!

Heja kiso!

pussochkram
älskareravhelamitthjärtaK&A

image82
frida och jag på ett regningt tivoli

Kommentarer
Postat av: sara

Du passar verkligen me band i håret/sjal runt huvet!! Skitsnyggt!!

2008-07-04 @ 16:12:56
URL: http://venividivisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0