Kristoffer...

...jag älskar dig och saknar dig. Du förstår inte, igår på din födelsedag ville jag bara gråta ihjäl mig! Jag kunde verkligen inte kontrollera mig själv och jag mådde allmänt pyton! Jobbet sög och UBK var verkligen inte så skoj som det brukar. Saknade Mackan där för den delen, är det någon som kan se på mig hur jag mår så är det han! I vilket fall som helst så var jag och Fredde ute hos dig med blommor och Jäger, för Jäger gillade du. Eller hur!? Sabina hade också varit hos dig med blommor, brev, Gott & Blandat och Cola.. Lyxfödelsedag! Ja där var massor av blommor till dig så du ska veta att det är många som tänker på dig och saknar dig! Inte minst JAG! Hoppas att du hade en helt fantastisk födelsedag mitt lilla hjärta! <3

image71
                                                                     
♥ Jag och Krisse ♥

Hela mitt huvud snurrar och jag har förbannat ont i halsen. Har du smittat mig N? I så fall ska du få igen! :) Hade en helt underbar tid med dig och jag bara älskar att äntligen ha MAKTEN! :) När ses vi next time?

Mycket i Kiso-kalendern just nu ska ni veta.. Ujujuj! Kolla lägenhet imorgon, hoppas att jag blir kär och att allt sedan klaffar! Jag och mina kläder vill verkligen ha en större lejlighed!! Sen ska jag ju till Jennie med family på freitag und grillen! Jeevlit mys! Å sen på söndag ska jag och 3 till IKEA i Bäckebol.. Spännande! :)

image75
Snyggot Jennie är liiiide gaaulen :)


Ciao!

Ps. Håll tummarna för mig imorgon och på torsdag!

Kommentarer
Postat av: binis

hej sis (: jag prata med din mamma om att hon skulle komma ner på torsdag och att ni kanske kunde komma hit och äta lite på kvällen här, jag sa att vi kanske skulle grilla, men kanske kan komma på något annat kul att laga (: saknar dig och förlåt igen om jag fortfarande inte hört av mig. hur var lägenheten du titta på ? blir där tid över ringer jag från jobb imorgon,

2008-05-06 @ 22:47:24
URL: http://binis.webblogg.se
Postat av: binis

läste nu att det var visst imorgon du skulle titta på lägenhet, vilken tid ? äh, jag ringer imorgon (: hehe .. massa att prata om ju ! pusspuss

2008-05-06 @ 22:48:11
URL: http://binis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0