Vi hade iaf tur med vädret...

Uschamej så trött jag är. Men det är ju inget ovanligt iofs. Ska försöka lägga mig i tid idag, blir hämtad 07.15(!) imorgon. Ska till Älmhult och IoS för att träffa alla IKEA Sveriges avdelningschefer på husgeråd.. Ska bli ganska intressant actually! Sen på kvällen ska vi till restaurang Barfota med jubbet. Känner sådär för det. Är ju fortfarande helt totalt slutkörd efter helgen. Var med brandkåren i mammas hus och så besökte vi Boda Borg i Karlskrona. Halvjobbigt faktiskt, aldrig mer! Funderar faktiskt i banorna att sluta med UBK. Jag vettitusan om det ger mig så mkt längre, snarare tvärtom. Det stjäler en del energi och en massa tid. Jag måste vara rädd om den lilla energi jag har kvar efter all jävla skit som hänt mig och min family. Är det då värt att slösa bort den när folk beter sig illa och är otacksamma? Grejen är ju bara den att UBK och ungdomarna ligger mig sjukt varmt om hjärtat... Åhh!

Jaha, då är det snart mid summer. Vi ska hem på galej hos Fredde och Åkka. Oskar kommer väl iofs ikke vara hemma eftersom han börjar bli vuxen och ska ut och dra rundor... :) Jeje, jag ska iaf se till att få mig lite sill och schnaaaps! :)

Mamma kommer hem på onsdag och då ska det donas i min lägenhet, man får ju göra det bästa av situationen nu när jag inte ska flytta. Spana in min önskelista nedan!

Seeyoulatååralligatåår! Pussilipuss!


         
Snyggve lampa! Design: Fredrik Mattsson              Unikko bäddset by Marimekko.. SOMMAR!
Endast 7420kr...                                                            Design: Maija Isola. 1000kr






Ååh vilka snygga etagefat, så fina att man bara vill äta upp dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0