Heja Midsommar...

Midommar ja.. Lika överskattat som nyår actually, iaf i mina ögon. Hade iaf det riktigt trevligt med mamma och Mackan hemma hos Fredde och Ogge! Det blev mid summer food, kubb, boule och en massa ÖÖÖÖÖL! :) Lite Thailandsplaner är iaf smidda nu och förhoppningsvis så sticker vi ett gäng över nyår. Om inget annat så sticker iaf jag och mammi.. Vill du hänga på så gör det! Tjooohej så skoj! :)

I lördags åkte jag modern, Ingela och Sabina ner till stugan. Skitmysigt! Vi hann tom med att besöka lite affärer. Me like! Köpte världens sötaste svarta porslinshjärtan som jag ska hänga i mitt fönster. Sen fyndade jag ett par skitcoola röda sandaler. Halva priset; 400:- som hittat! :) Återkommer med bilder av mina fina grejor!

På söndagen sen åkte vi inom IKEA i Malmoe... Det ni! Riktigt trevlig liten uflykt med ännu mer shopping. Här är några av sakerna jag fick inhandlat:

* Badrumsskåp i massor med högblanka vita luckor
* Massa inredning till badrumsskåpen
* Vita gardiner med svarta blommor
* Skärbrädor
*Hängförvaring till mina skor
*Massor med förvaringsboxar till mina 2 nya Malm-byråar med 12(!) lådor... Jihooo, mer förvaring! JA TACK! :)
*Badrumskrokar
*Sugrör i snygga lila nyanser
*Krokar till hallen
*Vinglas i lila toner
*Toaborste
*Svart whiteboard-tavla till en Möbelhandlares Testamente... Hallå arbetsskadad :)
*Batterier
*Svarta örngott
*Svart lakan
*Svart/vitt blommig påslakan
*Svarta kuddöverdrag i bredrandig manchester (stavas det så???)
*Bestick
*Handtag till badrumsskåpen
*Hörnhyllor till duschen
*Sängben
*Draperi
*Draperilina
*Sängtop
*Duschdraperi stång
*Torkställ
*Handduksstång

Puuh! Återkommer med bilder när jag är färdig här hemma.. Herregud vilket pyssel det är! Kaos i heeela lägenheten. Btw så åkte vi in till Nova Lund och hämtade Sabina på vägen hem. Fick kikat lite på Thomas Sabo smyckena.. SKA BESTÄLLA.. Hallåja, det är verkligen kärlek mellan mig och Thomas.. <3

Schledet att vara tillbaka till jobbet idag. Mycket tryckt stämning emellanåt.. Ganska kul att ha någon skoj att glädjas över där iaf!! :) Haha, du vet vem du är... Jag bara dör av asgarv! Jobbade i vilket fall som helst länge idag. Sen stack jag och Evis ut på världens promenix i Pålsjö skog. Fi fan vad skoj det var när hennes man Kurtan kom springandes och sa hej. Eva trodde det var en av alla mina män och hejade inte till förrän jag sa till henne att det var hennes man som kom spurtandes. Då belv hon så till sig i trasorna att hon höll på att trilla baklänges. Jag fick nästan fånga henne så att hon inte skulle trilla i bäcken. MOAHAHA! Ja, det blev några steg på stegmätarmanicken iaf. Sedan blev jag medbjuden hem till Eva och Kurt för att se Allsång på skansen.. Hallå pensionärsvarning... Mysigt var det iaf! My lovely Evis! :)

Nu sitter jag och snackar med världens vackraste Amanda på msn. Jag lovar; vackrare tjej än henne får ni fanimej leta efter....! Så är det bara! :) Synd bara att hon inte fattar själv hur snygg hon är...

Nä, tajm för sovedags i mina nya sängkläder.. Myselipys!

Natti Natti

//Tjejenmeddenmörklikahallenhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0