Puss

på er alla som skriver sååå fina saker i min blogg. Ni är helt underbara trots att jag inte riktigt vet vem ni alla är.. :) Jag ska iaf svara på frågan jag fick Matilda om vilken TV- (antar jag) serie som är min favvo. Jo det ska jag berätta, jag är galen i Prison Break, är heeelt kär i både Linc och Michael.. Ojojoj, vilka grabbar! Annars gillar jag kolla på inredningsprogram, särskilt Roomservice!

Jaha, annars då Kiso?
-Hmm, sådär måste jag säga även om jag lovat mig själv att rycka upp mig. Ingen jävel ska få ta kål på mig inte. Då lever jag hellre som en mal.. Jennies mal!

Ska bli skönt med helg nu iaf efter alla j*vla FAKTUM-problem jag haft idag. Hata Litauen! Jävla leverantörshelve!! Vad händer i helgen då? MYCKET skojseliskojiga saker! Imorgon ska jag och min älskade, söta, gulliga, rara och fina Sabina (oops, det rimmade ju, haha) åka till Landskrona (värsta L.A) och göra sådana karnevalsgrejjor. Typ dricka öl och äta läbbig mat från nån skabbig husvagn.. :) Kul ska det bli iaf! Tjooo! På lördag sen ska jag bara ta det jäkligt lugnt och hoppas på att vädergudarna är med mig. Jag vill ju pressa på beachen! På kvällen sen ska jag eventuellt en sväng på middag hos Jennie och Jim. Linda och Coffe kommer oxå dit, det är bara jag som är singel och därför känns det sådär kul. Men J & L kör värsta övertalan på mig nu så vi får la se hur det slutar! Söndag sen ska jag bara ha ångest eftersom det snart är en ny arbetsvecka.. Puuuh!

Näe nu ska jag springa ner till mamma för vi ska äta kinafoood!



Jag och min älskade Sabina Lööööööw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0