Jag vill bo i en svamp

Hellre det än att bo där jag bor nu, i en jääävla fucking flyttkartong. Men det blir väl snart ändring på det också. Förhoppningsvis! Det är så mycket man borde man inte orkar/kan/vill...

Till exempel:

* Åka utomlands, det vill jag mer än gärna men jag har inte semester förrän i augusti och då är det förhoppningsvis lovely svensk sommar. Ska ju åka till Thailand i vinter, får nöja mig med det...

*Volontärsjobba för barn eller djur i något varmt land... En dröm by Kiso!

*Flytta till världens största lägenhet med en walk in-closet alá Sex And The City, men vem fan har råd med det?

*Städa undan här i denna förbaskade lägenheten.. JAG ORKAR INTE... Buaah! Måla är ju det värsta som finns och smutsigt blir det! Kan någon sträcka ut en hjälpande hand/arm/kropp? :)

*Sola solarium för jag är nog blekast i Sverige

*Få tag på en biljett till Lasse Winnerbäck när han ska till Sofiero... För jag vill verkligen dit!

*Tatueringen jag planerat göra länge. Till minne av Kristoffer...

*Utbilda mig till frisör, håret är ju sååå viktigt! En bad hairday = en bad Kiso-day..!

*Festa mer... Ojojoj, jag börjar nog bli för gammal!

*Träffa mina koooompisar mer..

Ja, det var några saker och några av dem ska jag också se till att ta tag i på riktigt... :)

Jag dagdrömmer under tiden om dessa skönheter:

         


 

- UNDERBART VACKRA! <3




Kommentarer
Postat av: sabina

den perfekta fredagen för binis och kiso;

kiso kommer hem från jobb och sabina studsar ut på sin cykel och ger sig iväg till henne, dom målar och grejar fint, sen ger dom sig iväg för att handla så dom kan laga mat.dom lagar god och STARK wok, så det nästan känns som man är i thailand igen. dom sätter sig lugnt i soffan med en go film och njuter av maten och slappnar av (:



hur låter detta ? (:

2008-07-06 @ 14:45:00
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0