HBG-festivalen är nu förbi...

Jahapp, så ja, då var HBG-festivalen över för den här gången. Det har varit en nice helg med trevligt sällskap och en hel del dricka! I fredags fick jag besök från Karlstad. Mamma, Mira och Josephine har varit här hela helgen. I fredags gick vi ner en liten sväng och minglade runt, det var ganska lugnt och städat. Igår däremot flödade spriten och så var det ju Brandsta-dags! Fy fasiken vaaaa bra! Jag tyckte inte att grabbsen hade den energi som de brukar men de är ändå alltid skoj att titta på dem! Brandmän med snygga kroppar är ju finfint! :) Återkommer med bilder så fort jag bara fått dem av Mira och Josse! Ni får nöja er med andra bilder så länge... :)


ORG, du kan faktiskt dra åt helvete för du är så jävla snobbig och pantad!

Sabina, ett stort grattis på födelsedagen! Älskar dig av hela mitt hjärta!!!


Bilder:

    

    


Bjussar oxå på en bild på Brandsta-Glenn
från Revinge 2007. Bara för att han är såå
fin...!


Å vet ni? Han tycker att jag är sååååå söt! :)
Pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0