Jag orkar inte...

...mitt liv är ju sååå tråkigt! Hör av dig för fan eller dra åt helvete!

På bilderna nedan är jag iaf liiite glad.. HBG-festivalen 2008 då vi spanade på Brandsta... :)


Josephine och jag dingar oss - pussipuss


Posarna: mammi, Josse, jag och Mira längst fram på Brandsta..
Jag blev miss wet t-shirt efter en liten crääzy fight med en av vakterna
som befann sig innanför kravallstaketet framför oss... tjingtjing&tjitji...! :)
Synd bara att han inte var den snyggaste i stan.. haha!


Brandsta på scen.. Glenn, Olle och Mats visar upp sina niciga bakkroppar.
Ingen rök utan eld...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo faster!

Tänkte att du behövde lite uppmuntran. Hitta din blogg och har läst och tittat på bilderna.

Jag kommer ihåg när vi tog de lite fräcka fotona vid brandbilen.



puss & kram brorsan

2008-08-25 @ 23:29:09
Postat av: Kiso

Storebror,

du är ju bara fööör söt! Åh så skoj det ska bli att bli faster.. Jag kommer följa det lilla underverket som om jag verkligen var moster.. Hoppas verkligen man får inbjudan till dopet..! Ååh så skoj det ska bli att ni ska få bäbis!



Å jaa, jag behöver verkligen uppmuntran! Så tack!

Ja visst är bilderna fräcka.. Den kvällen glömmer jag aldrig. Synd bara att det aldrig blev julkort av dem..!



Puss på dig!

2008-08-26 @ 16:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0