Vårkänslor...

image10Varje år tänker jag att jag ska följa trädens utveckling att tillbaka sina gröna löv. Varje år missar jag. Rätt som det är vaknar jag en morgon och träden är fulla av gröna vackra klorofyllda löv.
Då tänker jag; nästa år ska jag inte missa...

När våren landat får jag shoppingbegär. Kolla in dessa godsaker,
kan man något annat än att bli kär..?





Spana in denna coola väska som föreställer Taj Mahal. För varje såld väska skänker Indiska 10kr till Peace Trust. Peace Trust är en organisation som hjälper barn och kvinnor i Indien.

image11

Eller varför inte denna underbart söta blus från Lindex?
Skulle ju passa perfekt till ett par vita jeans och ett par bruna sandaler.
Rostfärgade kläder är ju grymt snygga när man är brunbränd. Give it to me..!
image13
En Gucci-nyhet i svart, vitt och gult. Färgerna som bara är sååå Karoline just nu..!
Herregud vilken ögonsten!

image14

Denna här pärlan köpte jag för en månad sedan, jag bara längtar tills jag får bära den.
Sommarfint ska det vara! Inspiration hämtade jag från Amerika och deras söta caféservitriser.
Nu funderar jag på att köpa en svart också..!
image15
Klockor är något jag är sjukt svag för. Särskilt märket Axcent tilltalar mig.
De väcker tankar, skapar kreativitet och fyller mig med energi.
När jag bär Axcent kollar jag klockan en gång i minuten, minst..

image17image18image19

Converse funkar alltid..!
Varje år fyller jag på skosamlingen med några Converseskor i olika färger...
image21image22image23image24

Seså, ut i skogen, ut i parken - UT I SOLEN MED ER!
CIAO..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0