HELG...

Åh så skönt med helg! SKÖNT, med STORA bokstäver! Men jag måste säga att tiden går otroligt fort just nu. Jag hinner för tusan inte med i svängarna. Jag önskar att jag kunde köpa några timmar extra/dygn ibland! Tiden går fort när man har roligt kom någon klok människa på och visst är det sant!?

På jobbet idag fick jag reda på att jag ska bli mamma till ett affärsområde till. Min älsklingsbebis är ju så klart KÖK! Sedan har jag ju sedan tidigare Husgeråd och nu ska jag även amma Barnens IKEA. Ska bli lajbans, hoppas att tiden räcker till bara. Jag har ju redan idag full kaos ibland..! By the way så var det bla på Barnens jag började min "IKEA-karriär" en gång i tiden så visst är det lite nostalgi!

Från det ena till det andra var jag arg igår. Arg som ett bi, på N..! Idag bestämde jag mig för att inte slösa mer energi på den människan. Han ska ALDRIG få ta kontroll över mig och mitt liv igen. Ibland känns det som att jag är en robot och han har fjärrkontrollen. Det är fanimej slut med det nu.. Det är bättre att vara singel, eller det är nog snarare meningen att jag SKA vara singel. Jaja, jag behöver i alla fall inte bråka med någon om städning, tvätt, disk och sådant tjafs. (Mmm, jag försöker se det positivt...!).Kanske ska man starta någon sån jäkla community-sida, eller kanske lägga in en kontaktannons..!?

Ensam, ung tjej vill verkligen träffa dig som är äldre man och önskar dela mig med IKEA.
Du älskar att resa och galna djur (ja, min hund är sjövild). Jag är inte det minsta romantisk
och så är jag jäkligt envis. Jag döper bilar efter deras registreringsskyltar och hänger mina
kläder i färgordning. Jag avskyr att tvätta och städa men vill ändå ha rent och snyggt, därför
måste du förstå att dessa blir dina uppgifter. Jag ska vara den som bestämmer allt när det
gäller hus och hem, du ska bara nicka och se glad ut. Jag vill även ha ett finger med i spelet
när det gäller dina kläder och andra inköp. Slutligen ska du veta att jag är ganska snäll och
glad, över lag dårå!
Svar till Skytten, blogg.se har mina uppg.

Vad tror ni? Skulle det funka? :P
Trevlig kväll allesammans!
Ciao! ♥

image50     image51   

Kommentarer
Postat av: sabina

det där lät ju riktigt bra (: hehe .. jag har fixat lite gbg guide nu, men vi hörs i veckan (:

2008-04-25 @ 19:13:54
URL: http://binis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0