En mysig helkväll...

Jag som bara skulle sitta hemma igår kväll. Saker och ting blir sällan som jag tänkt mig så jag tog Urban (bilen dårå) och körde hem till kusinerna Julia och Anton. Efter allt jäkla hallå med våra hundar (deras hund är grymt kär i min Alice) kunde vi (nästan) sitta i lugn och ro och kolla på Körslaget. Hallå pensionärsvarning..! :P

När programmet var slut kollade vi på bilder från när vi var på Kreta. Det är nämligen så att vi träffade två snubbar där som vi hängde en del med. Sune och Stefan, det visade sig att dem hade lite IKEA-koppling då de jobbar på Swedwood, en leverantör som ägs av IKEA. Som ni vet var jag i Älmhult hela förra veckan, en punkt på programmet var att besöka just Swedwood. Jag lyckades få guiden att fixa numret till Sune och sedan ringde jag honom. Det slutade med att jag träffade Sune och Stefan, dagen efter. Det var så sjukt skoj att träffa dem igen. Det har ändå gått nästan ett år sedan vi sågs sist. Jag fick i alla fall en skiva full av bilder från resan. Otroligt kul att se och ni får några smakprover från resan nedan, dock är dessa bilderna tagna av mig och mamms..! Kvällen avrundades med Monopol-spel och Anton den lilla skitungen ruinerade både mig och Julia. Nästa gång får du spö Ante! :)

Jag körde hem vid 01.00-tiden, trött som fanken! När jag lagt mig i sängen ringde min mobil. Ett mycket märkligt samtal och egentligen vill jag inte skriva för mycket här. Jag blev i alla fall SJUKT glad och tror nog att jag smilade mig till sömns. Som det kan bli, livet är allt bra märkligt ibland..! :)


image38     image39
Crazy på balkongen...                                            En mycket glad Karro

image40     image43
En av poolerna på hotellet..                                  Jag och Anton Klanton

Nu återgår jag till sängen ett tag, är så förbannat trött..!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sabina

jag vet. men det finns inget direkt att prata om. det är det som är så jobbigt. det är bara sånt som ska komma och sen försvinna av sig. lite sånna deppdagar som man måste få ibland. tack för att du finns karoline. älskar dig också

2008-04-20 @ 12:58:19
URL: http://binis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0